donderdag 2 januari 2014

De laatste keer.

Om aan te sluiten op mijn vorige post, wil ik met jullie de foto delen die ik van onze hond Willem nam net voordat hij ingeslapen zou worden. Willem was een Engelse Bulldog van ondertussen al 9 jaar oud.

Ik woonde al niet meer thuis en ik kreeg een berichtje van mijn moeder dat hij erg ziek bleek te zijn. De dierenarts vermoedde een grote tumor in zijn buik die zijn organen langzaam aan het verdringen was. Hierdoor wilde hij niet meer eten en drinken en was hij erg ziek. Voordat hij zijn laatste spuitje zou krijgen ben ik nog even afscheid van hem wezen nemen en natuurlijk nam ik mijn camera met me mee.

Velen laten hun trouwe hond na het inslapen achter bij de dierenarts. Bijna iedereen weet wat er dan gebeurt met het lichaam van je lieve beestje en dat is geen fijn gevoel. Daarom is er besloten om Willem na zijn dood te laten cremeren, vandaag de dag staat de pot waar zijn as in zit nog bij mijn ouders op de kast. Zo zal hij niet worden vergeten!

Willem, zijn laatste uren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten